★話你無文化又說傷害中共同胞感情,即係:話你戇鳩你又嬲,唔柒話你我無收,就算大陸人人都有錢但無文化,也未能稱做國家!


旅客懷疑用機場電掣煲飯。
機場有旅客上機落機,你會覺得好平常,如果你見到嘅,係許小姐影到嘅一幕,又點睇?
昨晚9點幾,讀者許小姐在機場離境大堂,竟然見到有旅客踎在牆邊,取出自備的電飯煲,隨即將插頭插進牆邊一個電掣,開始煲飯。
「因為有煙出,都差唔多熟,我仲見到有新電飯煲盒係佢個車底!」「好搞笑!好神奇!」佢就形容,個旅客皮膚好黑,身形同坐姿都好似內地人。「我哋回頭返去睇,半個鐘度,佢就俾機場人員趕走。」不過除左搞笑之外,許小姐仲擔心有人咁做,小朋友經過會好危險呀!

來源轉自:
【2015年3月9日】
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)
arrow
arrow
    全站熱搜

    筆平凡/景鴻 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()