close
★錯而不改盲目護航者如蔣麗芸、梁美芬等,終要背上站錯台,向習近平叫板,為江派助亂香港,而負上沉重責任!

■田北俊建議梁振英考慮主動向中央請辭。
佔領運動持續近一個月,梁振英都堅拒下台,自由黨黨魁田北俊昨突指,梁振英面對佔領運動與泛民主派的不合作運動夾擊下,應主動向中央請辭。但其他建制派大表反對,死撐梁下台無補於事。
稱港已「淪落到不能管治」
田北俊昨指,現時佔領行動的市民連禁制令都「當佢冇到」,泛民又在議會內進行不合作運動,認為梁振英即使繼續餘下任期,恐怕亦「乜都做唔到」,建議梁振英向中央請辭,田說:「香港直情就嚟淪落到不能管治嘅地方,係咪即係佢(梁振英)自己應該考慮一下,係咪佢應該向中央政府請辭」。田認為,如今政務司司長林鄭月娥較與泛民以至學聯都較為「有偈傾」,相信林鄭會比梁振英更勝任特首的工作。
廠商會代表林大輝則認為,田北俊已不是第一次認為梁振英應下台,雖然林認為田的說法「唔係完全無道理」,但覺得要求梁下台或者要求人大撤回決定都是不切實際的要求。而經民聯梁美芬則力挺梁振英,指目前問題並不是梁的個人問題,而是港府整體的問題,民建聯蔣麗芸亦稱,「就算我哋今日叫特首落台,可能都係於事無補,而第二個上台,都係依然要跟番原來中央定落嚟呢個框架去做事」。

天網提示:

中共對號入座的邪教鑑別法。
來源轉自:
2014-10-25
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)



arrow
arrow
    全站熱搜

    筆平凡/景鴻 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()